tisdag 24 november 2009

31/10-09 Första gången



Den här påbörjade jag hemma hos Lisa i höstas men blev inte nöjd med den. Det som inte fanns från första tillfället var de två horisotella rosa linjerna och inte den lodräta linjen som finns på vänster sida samt ingen text.

Steg två på denna lo blev att rita rosa regndroppar på vänster kant och så skrev jag ner texten på lo men kände mig inte nöjd. Detta gjorde jag på slutet av Stämpel- och scrapmässa hösten 2009

Sen på kvällen när jag kom hem så fortsatte jag och gjorde klar den med att sätta dit de rosa cardstockskanterna och nu kände jag mig nöjd.

Materiallista
  • Cardstock: Vit, mörkrosa, grå
  • Mönstrat papper: Emma's Garden Pink Flowers & Stripe
  • Rubrik: Cuttelbugen- Cuttlebug Alphabet Baby Face
  • Penna: Gelly Roll SAKURA, Japan mörkrosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar